Заміна гальмівних колодок та дисків

При виявленні проблем із гальмівною системою автомобіля необхідно терміново звернутися на СТО для ремонту або заміни несправних елементів гальмівної системи. Однак, найкращим варіантом буде не допускати критичного зношування деталей. Наприклад, різниця в товщині нового та зношеного гальмівного диска не повинна перевищувати 2-3 мм. Також слід пам’ятати, що залишкова товщина матеріалу колодок має становити щонайменше 2 мм.

При заміні гальмівних елементів насамперед слід керуватися їх станом, а чи не пробігом. Наприклад, при скрізь у міських умовах передні колодки можуть зноситися через 10 тис. км, у той же час експлуатація автомобіля за межами мегаполісу дозволяє їм витримати до 50-60 тис. км (задні гальмівні елементи зазвичай зношуються в середньому в 2 3 рази повільніше, ніж передні.

Оцінити стан гальмівних елементів можна і не знімаючи коліс з машини:

– на дисках не повинно бути глибоких проточок;

– металева частина колодки не повинна прилягати впритул до гальмівного диска.

Заміна гальмівних дисків проводиться у таких випадках:

– при виявленні нерівномірного зношування;

– з’явилися глибокі проточки;

– З’явилося биття.

Остання несправність може виражатися в пульсуванні педалі гальма при натисканні або у вібрації кузова під час руху, незважаючи на те, що колеса відбалансовані, а ступичні підшипники та приводи в нормі.

Також слід пам’ятати, що гальмівні диски слід міняти парами, як правило, на одній із осей автомобіля.