Заміна сайлент-блоків та кульових опор

Спеціальний шарнір сайлентблок складається з двох металевих елементів, розділених поліуретановою вставкою. Основною функцією даного елемента підвіски є зниження ударних навантажень та вібрацій на кузов автомобіля. Через постійне динамічне навантаження сайлентблоки руйнуються, тому доводиться виконувати їхню заміну. Часто автолюбителі не приділяють особливої ​​уваги своєчасній заміні сайлентблоків, проте, знос цих деталей може призвести до серйозніших несправностей.

Кульова опора – це шарнір, через який поворотний кулак кріпиться до важеля підвіски та дозволяє колесам повертатися. Елемент складається з корпусу, пальця зі сферичним наконечником та пластикових вкладишів. Експлуатаційні властивості кульових опор погіршуються з таких причин:

– Попадання бруду всередину шарніра;

– Недолік мастила;

– внаслідок корозії;

– природне зношування.

В результаті в шарнірі з’являється надмірний люфт та вільний рух пальця, який виходить за межі специфікацій виробника. Поява даних ознак є сигналом того, що кульові опори потребують заміни.