Заміна сайлент-блоків та кульових опор
Спеціальний шарнір сайлентблок складається з двох металевих елементів, розділених поліуретановою вставкою. Основною функцією даного елемента підвіски є зниження ударних навантажень та вібрацій на кузов автомобіля. Через постійне динамічне навантаження сайлентблоки руйнуються, тому доводиться виконувати їхню заміну. Часто автолюбителі не приділяють особливої уваги своєчасній заміні сайлентблоків, проте, знос цих деталей може призвести до серйозніших несправностей.
Кульова опора – це шарнір, через який поворотний кулак кріпиться до важеля підвіски та дозволяє колесам повертатися. Елемент складається з корпусу, пальця зі сферичним наконечником та пластикових вкладишів. Експлуатаційні властивості кульових опор погіршуються з таких причин:
– Попадання бруду всередину шарніра;
– Недолік мастила;
– внаслідок корозії;
– природне зношування.
В результаті в шарнірі з’являється надмірний люфт та вільний рух пальця, який виходить за межі специфікацій виробника. Поява даних ознак є сигналом того, що кульові опори потребують заміни.