Заміна паливного фільтра та чищення форсунок
Рано чи пізно, але кожному власнику автомобіля доведеться зіткнутися із заміною паливного фільтра, який здатний очищати бензин/солярку до їхнього потрапляння в циліндри двигуна. Паливо на вітчизняних АЗС далеко від досконалості і в ньому може перебувати все що завгодно, і пісок з іржею не найстрашніші із включень. Справа в тому, що паливний фільтр призначений для видалення механічних частинок, які з часом забруднюють його. В результаті падає потужність двигуна, а в найгіршому випадку власник взагалі не зможе завести автомобіль.
Залежно від якості палива, фільтр необхідно змінювати приблизно кожні 20-25 тис. км пробігу для бензинових ДВС і, приблизно, через 10 тис. км для дизелів.
Однак це приблизні значення і краще орієнтуватися на роботу двигуна, і якщо з’явилися збої, необхідно навідатися на СТО. Також слід врахувати, що паливний фільтр захищає форсунки двигуна від забруднень механічними частинками, проте не рятує від будь-яких шкідливих добавок, які згоряючи в циліндрі, утворюють наліт, що перекриває отвори подачі паливоповітряної суміші. І якщо власнику машини доводиться заправлятися неякісним паливом, чистку форсунок необхідно включити в регулярне ТО